REGULAMIN SPRZEDAŻY ZA POŚREDNICTWEM STRONY INTERNETOWEJ SLSP24.PL

Regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną (na podstawie Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną Dz. U. nr 144 poz. 1204 z późn. zm.) przez SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, z siedzibą przy Kwiatowej 9, 21-080 Zagrody, PL, Poland, NIP: PL 7133119258, REGON: 52210472900000, tel. +48 500103535, e-mail: sprzedaz@slsp24.pl, na rzecz Klientów, polegających na umożliwieniu im zawierania przez Internet umów sprzedaży towarów znajdujących się w asortymencie SLSP24.PL za ceny podane na odpowiednich podstronach Strony Internetowej www.slsp24.pl.

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

Strona Internetowa dostępna pod adresem internetowym www.slsp24.pl prowadzona jest przez Spółkę SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, z siedzibą przy Kwiatowej 9, 21-080 Zagrody, PL, Poland, NIP: PL 7133119258, REGON: 52210472900000, tel. +48 500103535, e-mail: sprzedaz@slsp24.pl. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Strony Internetowej (z wyjątkiem Rozdziału 10 Regulaminu, który skierowany jest wyłącznie do przedsiębiorców). Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w Polityce prywatności opublikowanej na Stronie Internetowej. Pojęciom używanym w niniejszym Regulaminie nadano następujące znaczenie:

  1. Klient – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży z SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.
  2. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. Konto – spersonalizowany panel administracyjny Klienta dostępny po dokonaniu skutecznej rejestracji i zalogowaniu się przez niego na stronie internetowej www.slsp24.pl – po podaniu ustalonego wcześniej loginu oraz hasła, za pomocą którego Klient może korzystać z usług świadczonych przez SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, w tym w szczególności składać zamówienia na oferowane przez SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Produkty.
  4. Produkt – dostępny na Stronie Internetowej towar będący przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, w szczególności zregenerowane turbosprężarki, pompy wtryskowe, wtryskiwacze, pompowtryskiwacze lub filtry cząstek stałych.
  5. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna wyposażona w zdolność prawną prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
  6. Oferta – oferta zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu z Klientem złożona przez SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Klientowi w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
  7. Strona Internetowa – strona internetowa SLSP24.PL dostępna pod adresem internetowym: www.slsp24.pl.
  8. SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ – Spółka z siedzibą przy Kwiatowej 9, 21-080 Zagrody, PL, Poland, NIP: PL 7133119258, REGON: 52210472900000, adres poczty elektronicznej: sprzedaz@slsp24.pl.
  9. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ za pośrednictwem Strony Internetowej.
  10. Zapytanie – oświadczenie woli Klienta stanowiące zaproszenie do złożenia Oferty przez SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.

2. INFORMACJE O KORZYSTANIU ZE STRONY INTERNETOWEJ

Korzystanie przez Klientów z usług jest możliwe wyłącznie przy pomocy podłączonego do sieci Internet komputera klasy PC, Mac lub podobnego, wyposażonego w przeglądarkę internetową typu: Mozilla Firefox w wersji 17.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 10.0 i wyższej, Opera w wersji 12.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 23.0 i wyższej, Safari w wersji 5.0 i wyższej oraz dostępu do poczty elektronicznej. Korzystanie przez Klientów z usług świadczonych przez SLSP24.PL również jest możliwe na urządzeniach przenośnych takich jak: smartfon, tablet, palmtop w wersji mobilnej. Warunkiem niezbędnym jest jednak dostęp jednego z urządzeń wymienionych w zdaniu poprzednim do sieci Internet oraz wyposażenie go w jedną z wyżej wymienionych przeglądarek. Klient obowiązany jest korzystać ze Strony Internetowej w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ oraz osób trzecich. Klient obowiązany jest wprowadzać dane zgodne ze stanem faktycznym oraz obowiązuje go zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. SLSP24.PL umożliwia korzystanie ze Strony Internetowej i składanie zamówień na terenie Unii Europejskiej, z zastrzeżeniem, że zamówienia pochodzące od Konsumentów, gdzie miejsce dostawy jest poza granicami Polski, będą realizowane wyłącznie poprzez osobisty odbiór Produktu przez Konsumenta pod adresem ul. Kwiatowej 9, 21-080 Zagrody, lub wysyłkę na adres dostawy na terenie Polski.

3. ZAŁOŻENIE KONTA

Korzystanie z usług oferowanych na Stronie Internetowej jest możliwe poprzez założenie Konta w zakładce „Profil Klienta” znajdującej się w górnej części Sklepu, a następnie przycisk „Zarejestruj”. Znajdujący się tam formularz stanowi ofertę SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ skierowaną do przyszłego Klienta w przedmiocie zawarcia umowy o założenie Konta. Następnie należy wypełnić powyższy formularz i podać w nim: imię, nazwisko, adres e-mail oraz hasło a w przypadku Klientów niebędących Konsumentami: firmę, adres siedziby, adres mailowy, NIP oraz hasło. Zabronione jest dodawanie w formularzu treści niezgodnych z prawdą. Do wysłania formularza i zakończenia procedury rejestracyjnej na Stronie Internetowej niezbędna jest akceptacja niniejszego Regulaminu i Polityki prywatności. Kliknięcie przycisku „Wyślij” powoduje wysłanie formularza rejestracyjnego do SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ i jest równoznaczne z przyjęciem przez osobę zakładającą Konto oferty SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ po zawarciu umowy, zgodnie z postanowieniem ustępu powyższego, wysyła do Klienta, na podany przez niego adres e-mail, wiadomość z potwierdzeniem założenia Konta. Ponadto, SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ umożliwia dokonywanie zakupów w tzw. uproszczonej procedurze składania zamówień. Wówczas, Klient dokonuje zakupów poprzez wybór odpowiednich Produktów, a następnie poprzez nie klikanie opcji „Rejestracji”, Klient przechodzi do formularza płatności. Opisana w powyższym ust. „uproszczona procedura składania zamówień” nie dotyczy Przedsiębiorców składających zamówienia na terenie Unii Europejskiej jeżeli ich siedziba lub miejsce dostawy znajduje się poza granicami Polski. Podmioty te przed złożeniem zamówienia zobowiązane są do założenia Konta w sposób opisany w niniejszym rozdziale oraz do składania zamówień po dokonaniu uprzedniego logowania. Jeżeli Klient jest Konsumentem, wówczas przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy o założenie Konta, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia, czyli od chwili określonej w postanowieniu ustępu piątego niniejszego paragrafu. Do prawidłowego korzystania z Konta, a także złożenia zamówienia wymagane jest włączenie obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej. Pliki cookies służą do utrzymania sesji Klienta po zalogowaniu się do Konta oraz do utrzymania procesu składania zamówienia. Możliwe jest następnie ich skasowanie poprzez odpowiednie opcje dostępne w przeglądarce internetowej lub za pomocą innego oprogramowania. Szczegółowe informacje odnośnie plików cookies zawarte są w postanowieniach Polityki prywatności.

4. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU

W celu zawarcia umowy sprzedaży z SLSP24.PL, Klient wybiera Produkty dostępne na Stronie Internetowej poprzez wybranie ich ilości, a następnie kliknięcie ikony „Do koszyka” znajdującej się przy danym Produkcie. Produkty znajdujące się w koszyku nie są jeszcze zamówione i Klient ma możliwość dodania do koszyka kolejnych Produktów, usunięcia znajdujących się tam Produktów, a także rezygnacji z dokonania zakupów. Po dodaniu do koszyka Produktów, Klient ma możliwość zmiany ilości Produktów, jakie chce kupić poprzez zmianę odpowiedniej rubryki, a także usunięcia Produktów z koszyka. Następnie Klient powinien kliknąć przycisk „Zamówienie”. Na tym etapie Klient powinien podać swoje dane adresowe, wybrać sposób dostawy i związaną z nim formę płatności. W podsumowaniu zostanie wskazana informacja o metodzie dostawy i wybranej metodzie płatności, a także ich koszt. Zaktualizowana zostanie także wówczas kwota do zapłaty (wartość zamówienia), poprzez dodanie do niej opłaty za wybrane formy płatności i dostawy. Wartość zamówienia będzie również obejmowała kwotę kaucji, o której mowa w rozdziale 5 niniejszego regulaminu, nie obejmuje natomiast ewentualnych kosztów montażu zamówionego Produktu. Po dodaniu do koszyka wszystkich Produktów, jakie Klient chce zamówić, oraz weryfikacji lub uzupełnieniu danych do wysyłki, należy sprawdzić jego prawidłowość. Na tym etapie Klient może dodać również uwagi do zamówienia. Wyświetlone w podsumowaniu Produkty wraz z podaniem ich ilości oraz cen, oraz wybrany sposób dostawy i płatności wraz z ich kosztem stanowią skierowaną do Klienta przez SLSP24.PL Ofertę zakupu tych towarów. Dokonanie zakupu może nastąpić po podaniu pełnych danych adresowych podczas składania zamówienia. Następnie należy potwierdzić złożenie zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Zamów i zapłać”. Kliknięcie tego przycisku powoduje przyjęcie przez Klienta oferty SLSP24.PL i skutkuje zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a SLSP24.PL. Do zamówionych Produktów SLSP24.PL dołącza dowód sprzedaży w postaci paragonu fiskalnego lub faktury VAT, w zależności od treści żądania Klienta zgłoszonego podczas składania zamówienia. Ceny towarów znajdujących się w asortymencie są wyrażone w polskich złotych i zawierają podatek VAT. SLSP24.PL może dokonywać modyfikacji asortymentu, cen towarów, przeprowadzać i odwoływać akcje promocyjne. Zmiany nie mają wpływu na zawarte już z Klientami umowy sprzedaży poszczególnych Produktów. Zamówienia można składać poprzez swoje Konto przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Zamówienia złożone w soboty, niedziele oraz święta będą realizowane począwszy od najbliższego dnia roboczego. Klient może złożyć także zamówienie w drodze Zapytania złożonego drogą telefoniczną poprzez kontakt na wskazane na Stronie Internetowej numery telefonów od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 17:00. Po złożeniu Zapytania SLSP24.PL w ciągu 2 Dni Roboczych przesyła Klientowi Ofertę w odpowiedzi na złożone przez niego Zapytanie. Przesłanie Oferty następuje poprzez przesłanie stosownej wiadomości na adres poczty elektronicznej Klienta. Następnie Klient w ciągu 2 Dni Roboczych (okres związania Ofertą) może przyjąć Ofertę SLSP24.PL. Z chwilą otrzymania przez SLSP24.PL oświadczenia Klienta o przyjęciu Oferty albo dokonania przez Klienta płatności zgodnie z Ofertą, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a SLSP24.PL.

5. WYMIANA PRODUKTÓW (ZWROT KAUCJI)

Możliwość wymiany, a co za tym idzie zwrotu kaucji ma zastosowanie do Produktów zregenerowanych w postaci turbosprężarek, pomp wtryskowych, pompowtryskiwaczy, wtryskiwaczy lub filtrów DPF, sprzedawanych w Sklepie Internetowym. Istota wymiany polega na sprzedaży Klientowi przez SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Produktu zregenerowanego przy jednoczesnej możliwości dokonania przez Klienta zwrotu posiadanej, używanej/starej turbiny, pompy wtryskowe, pompowtryskiwacza lub filtra DPF. W celu ustalenia warunków wymiany produktów prosimy o wcześniejszy kontakt z pracownikiem działu handlowego. Zwrot starej/używanej turbosprężarki/pompy wtryskowej/wtryskiwacza/pompowtryskiwacza lub filtra DPF zostanie przyjęty przez SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ jeżeli łącznie spełnione zostaną poniższe warunki:

  1. W odniesieniu do w/w części – zwracana turbosprężarka/pompa wtryskowa/pompowtryskiwacz/wtryskiwacz lub filtr DPF posiada tożsamy lub równoważny kod jak zakupiony Produkt zregenerowany (kod Produktu zregenerowanego każdorazowo podawany jest w jego opisie na Stronie Internetowej);
  2. W odniesieniu do turbosprężarek, pomp wtryskowych, pompowtryskiwaczy, wtryskiwaczy – dostarczenie używanej/starej turbosprężarki/pompy wtryskowej/wtryskiwacza/pompowtryskiwacza zostanie dokonane w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty osobistego odbioru przez Klienta/wysyłki przez SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Produktu zregenerowanego (przez dostarczenie należy rozumieć odbiór używanej/starej turbosprężarki/pompy wtryskowej/wtryskiwacza/pompowtryskiwacza przez SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, a nie jej nadanie przez Klienta);
  3. W odniesieniu do filtrów DPF – dostarczenie używanego/starego filtra DPF zostanie dokonane najpóźniej w dniu osobistego odbioru/wysyłki przez SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zakupionego przez Klienta Produktu zregenerowanego (przez dostarczenie należy rozumieć odbiór używanego/starego filtra DPF przez SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, a nie jego nadanie przez Klienta)
  4. W odniesieniu do turbosprężarek/pomp wtryskowych/pompowtryskiwaczy/wtryskiwaczy/filtrów DPF – używana/stara turbosprężarka/pompa wtryskowa/pompowtryskiwacz/wtryskiwacz lub filtr DPF są wolne od istotnych/uniemożliwiających – chociażby w najmniejszym stopniu ich dalsze wykorzystanie (regenerację) uszkodzeń mechanicznych, kompletne, nie posiadają śladów rozbierania, dodatkowo filtry DPF nie mogą być zamiennikami innych producentów. Używane/stare części mogą zostać dostarczone osobiście lub przesyłką pocztową/kurierską (nie dotyczy przesyłek za pobraniem) do siedziby SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ przy ul. Nałęczowska 73, 20-701 Lublin. W treści przesyłki należy podać numer zamówienia Produktu zregenerowanego lub inne dane umożliwiające identyfikację zamówienia Klienta, z którym związany jest zwrot. W przypadku otrzymania turbosprężarki/pompy wtryskowej/wtryskiwacza/pompowtryskiwacza lub filtra DPF po terminie lub niespełniających wymogów wskazanych powyżej Klient zostanie należycie poinformowany o zaistniałej sytuacji. Weryfikacja zostanie dokonana przez SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty otrzymania używanej/starej turbosprężarki/pompy wtryskowej/wtryskiwacza/pompowtryskiwacza lub filtra DPF. SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zastrzega sobie prawo do żądania zapłaty wartości kaucji, o którym mowa w ust. 7 w określonym tamże terminie, przy uwzględnieniu i w wysokości proporcjonalnej do wartości przekazanej przez Klienta starej/używanej turbosprężarki/filtra DPF z uszkodzeniami mechanicznymi/niekompletnej, która to jednakże będzie nadawała się do regeneracji (spełnienie przesłanek z ust. 4.1,4.2,4.3.,4.4.) – Możliwość proporcjonalnego – odpowiedniego do zakresu uszkodzeń/kompletności starej/używanej turbosprężarki/filtra DPF ustalenia wartości kaucji. Żądana od Klienta kwota kaucji w żadnym wypadku nie może przekroczyć jej wartości wskazanej podczas składania zamówienia. Przy składaniu zamówienia Klient jest informowany o wartości kaucji jaka zostanie uiszczona na jego rzecz w razie uznania zwrotu, z zastrzeżeniem ust. 10. Koszty dostarczenia używanej/starej turbosprężarki lub filtra DPF do SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ nie będą zwracane. SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zastrzega sobie prawo do zwrotu kaucji, o którym mowa w ust. 9 – w wysokości niższej aniżeli kaucja uiszczona pierwotnie przez Klienta. Sytuacja określona w zd. poprzednim będzie miała miejsce wyłącznie w przypadku, gdy stara/używana turbosprężarka/filtr DPF zwracana przez Klienta (spełniająca co prawda wymogi z ust. 4.1,4.2,4.3) będzie niekompletna lub będzie posiadała uszkodzenia mechaniczne pozwalające jednakże na jej regenerację (spełnienie przesłanki z ust. 4.4). Kwota zwracanej kaucji zostanie wtedy określona przy uwzględnieniu oraz w sposób proporcjonalny do wartości przekazanej przez Klienta starej/używanej turbosprężarki/pompy wtryskowej/wtryskiwacza/pompowtryskiwacza/filtra DPF z powyższymi wadami. Zwrot wartości kaucji nastąpi w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty dokonania weryfikacji, o której mowa w ust. 6 oraz 10 powyżej, na rachunek bankowy Klienta, z którego dokonał zapłaty za Produkt zregenerowany, o ile inny rachunek bankowy nie zostanie wskazany przez Klienta przy zwrocie. Za datę zwrotu uznaje się datę obciążenia kwotą zwrotu rachunku bankowego SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.

6. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT 

SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży, chyba że Oferta stanowi inaczej:

  1. Płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
  2. Płatność online za pomocą serwisu Przelewy24.
  3. Płatność kartą debetową/kredytową.
  4. Płatność za pośrednictwem systemu PayPal.
  5. Płatność za pośrednictwem systemu Google Pay.
  6. Płatność gotówką lub kartą (wyłącznie Punkt Odbioru Towarów w Lublinie) przy odbiorze osobistym.
  7. Płatność przelewem na rachunek bankowy SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.
  8. Przedpłata na konto SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.
  9. W przypadku niektórych, indywidualnie uzgodnionych Klientów nie będących Konsumentami – faktura z odroczonym terminem płatności. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, kartą debetową/kredytową, PayPal lub Google Pay, Klient obowiązany jest dokonać płatności w terminie określonym w Ofercie. W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, Klient obowiązany jest dokonać płatności przy odbiorze Produktu.

7. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU 

  1. Dostawa Produktu odbywa się na terenie Polski a dla Klientów nie będących Konsumentami także na terenie Unii Europejskiej.
  2. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi w Ofercie, z zastrzeżeniem, że odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny. 
  3. slsp24.pl udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
    1. 1. Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa, z tym jednakże zastrzeżeniem, iż opcja ta nie dotyczy przesyłek, które to mają zostać dostarczone poza terytorium RP . 
    2. 2. Odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Nałęczowska 73, 20-701 Lublin – po uprzednim uzgodnieniu terminu odbioru z slsp24.pl. 
  4. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 1 dzień roboczy, chyba że w opisie danego Produktu lub w Ofercie podano inny termin.Zamówienia zrealizowane do godziny 14:30 są wysyłane tego samego dnia roboczego. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 14 dni roboczych.
  5. W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 2 dni roboczych. slsp24.pl poinformuje Klienta o gotowym do odbioru Produkcie, poprzez wysłanie wiadomości e-mail, na podany przez Klienta adres mailowy.
  6. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
    1. 1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego slsp24.pl. 
    2. 2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. 

8. REKLAMACJA PRODUKTU 


Podstawa i zakres odpowiedzialności SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:

  1. Pisemnie na adres: SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Kwiatowa 9, 21-080 Zagrody, Polska;
  2. W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sprzedaz@slsp24.pl; Klient w opisie reklamacji powinien wskazać następujący zakres danych: (1) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) dane kontaktowe składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. Klient zobowiązuje się również do dostarczenia – wraz z formularzem reklamacyjnym, dowodu zakupu reklamowanego towaru (w szczególności: paragon fiskalny lub faktura VAT), a w przypadku dochodzenia roszczeń z tytułu udzielonej gwarancji także karty gwarancyjnej. SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, w terminie ustawowym – 2 lat od chwili wydania mu Produktu jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Kwiatowa 9, 21-080 Zagrody, Polska. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta będącego Konsumentem byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w miejscu, w którym Produkt się znajduje. Zwracany Produkt powinien być kompletny, tj. wyposażony w fabryczne elementy oraz powinien być wolny od uszkodzeń mechanicznych, w szczególności uszkodzeń charakterystycznych dla wypadku. Niezależnie od powyższego, SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ udziela gwarancji na oferowane produkty. Okres obowiązywania gwarancji, uzależniony jest od danego rodzaju produktu. Dokument gwarancyjny przesyłany jest przez SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ wraz z Produktem. Uprawnienie z gwarancji przysługuje niezależenie od uprawnień z rękojmi. Procedura zwrotu Produktu, w ramach udzielonej gwarancji, przebiega na zasadach opisanych w niniejszym rozdziale.

9. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

Jeżeli Klient jest Konsumentem, wówczas przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy. Jeżeli przedmiotem umowy jest wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, termin ten wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (złożonego na piśmie przesłanym pocztą na adres sklepu: SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Nałęczowska 73, 20-701 Lublin lub pocztą elektroniczną na adres email: sprzedaz@slsp24.pl).

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli opakowanie, w które Produkt został zapakowany, uległo rozerwaniu bądź zniszczeniu, a Produkt nosi znamiona używania bądź montażu i nie jest możliwe, z uwagi na ślady używania/montażu, wprowadzenie przez SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zwróconego Produktu ponownie do obrotu. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje również w sytuacji, w której przedmiotem sprzedaży jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

W przypadku odstąpienia od umowy SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy. SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie i nie wiąże się ono z powstaniem dodatkowych kosztów.

SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy lub do chwili dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Klient powinien odesłać lub przekazać kompletny Produkt do SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ wraz z dowodem jego zakupu (w szczególności paragon fiskalny) niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.

Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Adres do zwrotów: SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Nałęczowska 73, 20-701 Lublin.

10. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW 


Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów nie będących Konsumentami. SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego Konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. W wypadku Klientów nie będących Konsumentami SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą wydania przez SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego Konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący Konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego Konsumentem zostaje wyłączona. Odpowiedzialność SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w stosunku do Klienta nie będącego Konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty 3.000 zł. SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ponosi odpowiedzialność w stosunku do Klienta nie będącego Konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Klienta nie będącego Konsumentem. Wszelkie spory powstałe pomiędzy SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, a Klientem niebędącym Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.

11. NEWSLETTER

Zawierając Umowę Sprzedaży, Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie w formie newslettera informacji o ofertach specjalnych, kuponach rabatowych oraz nowościach związanych z usługami świadczonymi przez SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. Klient może w każdej chwili wycofać swoją zgodę, kontaktując się z Działem Obsługi Klienta pod adresem SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Kwiatowa 9, 21-080 Zagrody, PL, Polska lub drogą elektroniczną na adres: sprzedaz@slsp24.pl, po uprzednim zalogowaniu na swoje Konto.

12. SPOSOBY POZASĄDOWEGO ROZWIĄZYWANIA SPORÓW

Do wykonywania usług świadczonych przez SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ na rzecz Klientów, stosuje się powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego, a w przypadku Klientów będących Konsumentami dodatkowo przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).

Wszelkie spory pomiędzy SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, a Klientem będącym Konsumentem odnoszące się do realizacji Umowy Sprzedaży przez SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ będą rozpoznawane przez Sąd właściwy miejscowo według przepisów prawa polskiego.

Niezależnie od pkt 2 powyżej, SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ niniejszym informuje, że Komisja Europejska prowadzi platformę internetowego rozstrzygania sporów. Strona ta dostępna jest pod adresem: http://ec.europa.eu/odr. SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zastrzega, iż korzystanie z innych alternatywnych mechanizmów rozwiązywania sporów wymaga uzyskania jej zgody.

13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 

Umowy zawierane poprzez Stronę Internetową są zawierane w języku zrozumiałym dla Klienta, a w szczególności w języku polskim. SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn, tj. zmiany przepisów prawa oraz zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.

W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży), zmiany Regulaminu nie będą naruszać praw nabytych przez Klientów będących Konsumentami przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu. W szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zapytania oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.

SL SPARE PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ poinformuje o dokonaniu zmiany Regulaminu na Stronie Internetowej oraz poprzez przesłanie Klientom zarejestrowanym informacji o zmianie Regulaminu wraz z jednolitym tekstem Regulaminu pocztą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w ramach Konta Użytkownika. Uważa się, że Klient wyraził zgodę na nową treść Regulaminu, jeżeli nie wypowiedział Umowy w terminie do 14 (czternastu) dni od otrzymania pocztą elektroniczną informacji o zmianie Regulaminu, o której mowa w zdaniu poprzednim.

Szybka dostawa

Szybka dostawa to nasza priorytetowa usługa. Dostarczamy Twoje zamówienie ekspresowo, abyś mógł cieszyć się produktami jeszcze szybciej.

Zwroty i wymiany

Nasza polityka zwrotów i wymiany jest prosta i elastyczna. Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, chętnie przyjmiemy zwrot lub wymienimy produkt, aby zapewnić Ci pełną satysfakcję.

Wspracie

Nasze wsparcie jest zawsze dostępne, aby Ci pomóc. Nasi doświadczeni doradcy są gotowi odpowiedzieć na Twoje pytania i rozwiązać wszelkie problemy, które możesz napotkać. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc osiągnąć sukces.